HTML

Kommentálj te is!

Olvasgatom a blogokat, a kommenteket, és ami érdekeset találok, azt megosztom veletek.

Menjek vagy maradjak?

2008.02.20. 16:22 dapol

in: http://elinnen.blog.hu/2008/02/12/mo_egeszsegugy

ebp.hu · http://www.ebp.hu 2008.02.12. 21:41:28

Én nem szeretnék elmenni ebből az országból. Szeretném, ha egy idő után élhető országgá válna. Ezért is irok olyan oldalon cikkeket, amelyik próbál tényeket közölni. Persze ez nagyon nagyon nehéz, mivel nem lehet minden objektív.
Szeretek álmodozni:) És szeretnék itt élni boldogan:)

1 komment

Címkék: van értelme boldogan élni

A bejegyzés trackback címe:

https://beszoltal.blog.hu/api/trackback/id/tr66347322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

escaper · http://elinnen.blog.hu 2008.02.22. 11:58:13

Attol, hogy valaki szeret almodozni, attol meg nem biztos, hogy tud majd boldogan elni.

Meddig varsz a valtozasokra? Nem erzed elpazarolt idonek? Nem erzed, hogy a gyerekeidtol veszed el a lehetoseget?

Nem jobb sokkal kellemesebb dolgokon almodozni? Tenyleg azon szeretnel almodozni, hogy lakhato orszagban elj? Szep alom... Kene talalni szebb celokat, mint almodozni, hogy nem omlik rad a gerenda...
---
Ugyanis idezetek ugyaninnen:
Akkor még hittem a mesékben, hittem, hogy változni fog itthon valami. De felnőttem. Hogy miért csinálom? Mert igenis jo segiteni, viszont én megtehettem azt, hogy ott dolgozzam, ahol meg is fizetnek. Én nem panaszkodom már.

Azért is mentem ki kulfoldre mert elegem lett abbol, hogy 1., nem tudok a fizetésembol megélni 2. elviekben nagyon zavar a hálapénz rendszere, mert nagyon megalázo, hogy betegek néhány ezer forintot (max, amit adni akartak 5000 Ft volt)probalnak ide oda bedugdosni.

Itt kulfoldon nagyon jol megfizetnek, a betegek es a kollegák is tisztelnek, ismerik, elismerik a munkánkat. Nincs éjszaka, meg egyébként is nyomásra végzett műtét abban az idopontban amikor a boritek a sebesz kollega zsebében landolt...

... ajánlom, hogy dolgozz 1 napot éjszaka mutoben, nem ne is dolgozz,csak uldogélj és probalj meg felelosségteljes dontest hozni, amin akár életek mulhatnak. Mindezt ugy, hogy kozben gondolkozhatsz, hogy mibol fizeted ki a gyerek napkozijét es hogy tudsz ugy sakkozni az időddel és a fáradtságoddal hogy a második-harmadik másodállásra es a családra is jusson...
süti beállítások módosítása